سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موارد مصرف و فواید معجون فنجیوش

? خواص دارچین در معجون فنجیوش

دارچین یکی از محبوب ترین ادویه ها در طبح غذاها، دسرها و حتی دمنوش های مختلف می باشد. از قدیم، دارچین یکی از پرکاربردترین ترکیبات طبیعی برای حل مشکلات مختلف بدن مانند دستگاه گوارش، دیابت، کاهش اشتها، برونشیت و … می باشد.

دارچین منبع خوبی از ویتامین های گروه B، K,C,D و مواد معدنی مانند روی، پتاسیم، سلنیوم، کولین، لیکوپن، کلسیم، منگنز و بسیاری ترکیبات مفید دیگر می باشد.

تجربه و بررسی های آمایشگاهی نشان می دهد مصرف دارچین برای زود انزالی و هم چنین اختلال نعوظ مفید می باشد. علت این مشکل ها می تواند ریشه روانی داشته باشد مانند استرس، اضطراب یا عدم اعتماد به نفس. و یا اینکه به دلیل مشکلات سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا یا دیابت ایجاد گردد.

دارچین با کاهش قند خون و سوزاندن آن به افزایش سطح انرژی بدنی کمک می کند. دارچین حاوی پلیمری به نام متیل هیدروکسی کلسون می باشد که به عنوان تنظیم کننده قند خون به کار می رود. در نتیجه مصرف دارچین، بدن به جای ذخیره، از قند اضافی به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. این فرایند باعث افزایش سطح انرژی بدن و تقویت قوای جنسی می گردد.

علاوه بر این، دارچین باعث گشاد شدن عروق بدن و کاهش فشار خون می گردد. فشار خون بالا در کنار این که باعث اختلال در جریان خون و آسیب به سیستم عروقی می گردد باعث کاهش میلی جنسی نیز می گردد. در نتیجه استفاده از دارچین برای حل این مشکل و بهبود کیفیت رابطه جنسی بسیار مفید می باشد.

دارچین یک آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان قوی می باشد. در نتیجه از بروز بیماری های عفونی در بدن به ویژه دستگاه تناسلی جلوگیری می کند. هم چنین خواص آنتی اکسیدانی این ترکیب از بروز سرطان های مختلف از جمله سرطان پروستات جلوگیری می کند.

سایر فواید دارچین:

? کنترل قند خون

? کاهش سطح تری گلیسیرید و کلسترول

? پیشگیری از آلزایمر

? جلوگیری از عفونت و ویروس

? پیشگیری از دردهای عضلات و سر درد

? جلوگیری از سرطان

? مفید برای بهداشت و سلامت دهان و دندان

? تقویت قوای جنسی و تخم انجره (تخم گزنه)

گزنه گیاهی علفی شکل است که تا حدود یک متر می تواند رشد کند. ساقه آن مربعی شکل و دارای پرزها و تارهای مخروطی شکل است. در صورت لمس کردن ساقه این پرزها به دست می چسبد و باعث ایجاد خارش و سوزش می شود. به همین دلیل به آن گزنه گفته می شود. برگ های تازه، شیره، ریشه و دانه گیاه گزنه قابل استفاده می باشد.

گزنه مو را تقویت می کند و از ریزش موی سر جلوگیری می کند. ماساژ دادن موها بعد از شست و شوی سر با چای گزنه برای براق شدن و جلا دادن به موها و هم چنین از بین بردن شوره های سر بسیار مفید می باشد.

مصرف گزنه در درمان بیماری دیابت، بیماری های پوستی، کم خونی و از بین بردن خلط های دستگاه تنفسی مفید است. استفاده از ان بیماری های کلیوی، دردهای عضلانی و عفونت های مثانه را کاهش می دهد و کرم معده و روده را از بین می برد.

دانشمندان در تحقیقات خود به اثرات مثبت این گیاه بر درمان بیماری خوش خیم بزرگی پروستات در مردان پی برده اند و عصاره این گیاه به عنوان یک راه درمانی موثر به شمار می رود. مواد موجود در گزنه مانند لیگنان ها با اتصال به گلوبین متصل شونده به هورمون جنسی مانع از اتصال به گیرنده اش روی غشای غده پروستات می شود.

عصاره گزنه در روند تولید تستوسترون به استروژن مداخله می کند . آنزیم آروماتاز را مهار می کند. این کار از تولید هورمون استرون جلوگیری می کند. وجود این هورمون در مردان باعث تهوع، بی اشتهایی و اختلال نعوظ می گردد.

مصرف عصاره گزنه بر آنزیم الاستاز لکوستیک نیز اثر گذاشته و فعالیت ضد التهابی خود را در بدن ایجاد می کند. ترکیبات استروئیدی در این گیاه به اثرات ضد التهابی کمک می کند و می تواند از بروز و پیشرفت بیماری هایی با این زمینه جلوگیری کند. این گیاه باعث مهار متابولیسم و رشد سلول های پروستات نیز می شود که از بروز سرطان پروستات ممانعت می کند.

? خواص عاقرقرحا برای مردان

عاقرقرحا نوعی گیاه بوته ای شکل از خانواده کاسنی ها می باشد. این گیاه در اغلب کشورها به خصوص کشورهای آفریقایی، اروپایی و شبه قاره هند انتشار پیدا می کند. ریشه این گیاه با ارزش ترین قسمت آن می باشد که در طب سنتی و درمان بیماری ها کاربرد دارد. طبع ریشه عاقرقرحا گرم و خشک و حاوی مقدار زیادی تانن، اینولین و نوعی صمغ با ارزش می باشد.

گیاه عاقرقرحا در طب سنتی هندی به دلیل خواص جوان سازی و افزایش قوای جنسی و جسمی ش از محبوبیت بالایی برخوردار است. این گیاه در زبان محلی به نام آکارکارا شناخته می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی، خاصیت ضد دردی، محرک قلب، محکم کننده دندان ها و بسیاری فواید دیگر می شود.

مطالعات پزشکی نشان می دهد که عصاره گیاه عاقرقرحا می تواند جریان خون را در اندام های جنسی از جمله بیضه و مجاری ناقل اسپرماتوزوئید افزایش دهد. مصرف این گیاه سطح تستوسترون و گنادوتروپین ها را افزایش می دهد. هم چنین عصاره این گیاه حاوی ترکیباتی به نام آناسایکلین و آلکیل امید می باشد.

اپی تلیوم به عنوان بافت پوشش دهنده لوله های منی، با مجموعه ای از سلول های رده اسپرماتوزوئید و سرتولی ارتباط دارد. به گونه ای که تقسیمات سلولی مورد نیاز برای تولید اسپرم و تمایزات سلولی مسول تولید گامت نر را برای مردان فراهم می آورد. به دلیل ارتباطات موجود بین این دو، وجود گنادوتروپین ها در بدن، به عنوان یک ماده فعال در گیاه عاقرقرحا، تغییرات زیادی را در کیفیت و کمیت مایع منی ایجاد می کند.

روغن عاقرقرحا یک ترکیب گیاهی برای سیستم عصبی بدن می باشد؛ مصرف آن پاسخ عصبی را تقویت می کند و باعث متعادل کردن عملکردهای عصبی بدن و سطح انرژی می گردد. با توجه به نقش مهم گیاه عاقرقرحا در تنظیم هورمون مردان، افزایش میل جنسی، افزایش تعداد اسپرم ها و بهبود مشکلات باروری یک ترکیب موثر در داروهای تقویت کننده میل جنسی و درمان ناباروری می باشد.

موارد احتیاط برای مصرف فنجیوشاس

?? این معجون دارای طبیعت گرم می باشد. به همین دلیل افرادی با مزاج گرم و فشار خون بالا باید با احتیاط از آن مصرف کنند.

?? در صورت لزوم بهتر است در زمان مصرف معجون فنجیوش از مواد غذایی خنک مانند کاهو با روغن زیتون و عروق کاسنی در طول مدت درمان استفاده کنید.

?? معجون فنجیوش یک مکمل غذایی است و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نمی باشد.

?? در صورت مصرف داروی خاص، بهتر است درباره استفاده از معجون فنجیوش با پزشک خود مشورت کنید.

? خواص فلفل سیاه در معجون فنجیوش

فلفل سیاه که یکی از رایج ترین ادویه ها و طعم دهنده ها در آشپزی سراسر جهان می باشد یک منبع عالی از منیزیم، ویتامین K، آهن و فیبر می باشد. فلفل سیاه حاوی روغن ضروری به نام پیپرین می باشد که در هنگام آروماتراپی ( رایحه درمانی) برای کاهش درد عضلات، مسائل گوارشی و حتی آرتریت التهابی ( دردهای مفاصلی) استفاده می شود. این ادویه محبوب دارای خواص ضد باکتری، آنتی اکسیدانی، تقویت کننده سیستم ایمنی و کاهش تب می باشد.

پیپرین موجود در فلفل سیاه فعالیت های محافظتی را علیه سرطان های مختلف انجام می دهد. فلفل سیاه نقش مهمی در جلوگیری از سرطان پروستات دارد و به عنوان یک داروی شیمی درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

هم چنین پپرین در فلفل سیاه به عنوان یک مهار کننده آنزیم های مسئول تجزیه انتقال دهنده های عصبی عمل می کند. این آنزیم عملکرد هورمون دیگری به نام ملاتونین را کاهش می دهد و به تنظیم چرخه خواب و بیداری کمک می کند. علاوه بر این باعث افزایش هورمون دوپامین به عنوان یک هورمون احساس خوب می گردد که نقش مهمی در افسردگی و بی میلی جنسی دارد.

نقش مهم فلفل سیاه در باروری مردان نیز اثبات شده است. مصرف فلفل سیاه سطح تستوسترون را به عنوان یک هورمون مردانه افزایش می دهد. روی و منیزیم، دو ماده معدنی مهم در فلفل سیاه نقش مهمی در تولید هورمون های جنسی مردانه دارند. علاوه بر این مصرف فلفل سیاه باعث افزایش تعداد اسپرم ها و غلظت آن می باشد. روی موجود در فلفل نیز به توسعه و افزایش حرکت اسپرم ها کمک شایانی می کند.

فلفل سیاه طبیعت گرم و خشک می باشد. مصرف آن به کنترل قند خون جلوگیری می کند. پیپرین موجود در آن باعث بهبود متابولیسم قند خون می شود و سطح انرژی بدن را افزایش می دهد. هم چنین این ترکیب بر سطح کلسترول و تری گلیسیرید اثر می گذارد و از گرفتگی عروق خونی جلوگیری می کند. این کار با افزایش جریان خون در سراسر بدن از جمله اندام های تناسلی در ارتباط است. و می تواند از مشکلات تعوظ جلوگیری کند.

معجون فنجیوش: شفایی از کردستان برای تقویت قوای جنسی

معجون فنجیوش یک ترکیب کاملا گیاهی به منظور تقویت قوای جنسی مردان می گردد. این معجون حاوی عصاره گیاهان دارویی شقاقل، دارچین، تخم انجره، عاقرقرحا، فلفل سیاه، هلیله، تخم جرجیر و عسل می باشد که در یک نسبت مشخص و موثر با یک دیگر ترکیب شده اند.

این محصول باعث تقویت قوای عمومی بدن، افزایش اسپرم ها، بهبود کیفیت آن ها، افزایش میل جنسی، حل مشکلات مربوط به نعوظ و سایر مشکلات جنسی و بارداری می گردد. علاوه بر این مصرف معجون فنجیوش باعث افزایش سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سرطان، حل مشکلات مربوط به عضلات و استخوان ها، کنترل قند خون، جلوگیری از بیماریهای قلبی، مفید برای حافظه و جلوگیری از آلزایمر، بهبود عملکرد کلیه و بسیاری خواص دیگر می گردد.

این محصول کاملا بدون عوارض جانبی می باشد و استفاده از آن بسیار آسان و موثر می باشد.

مشخصات کلی معجون فنجیوش

? تولید ایران

? محصول شرکت شفای کردستان

? مناسب برای مصرف آقایان

? 150 گرم

? معجون به مایع غلیظ

? دارای مجوز و کد بهداشتی

? کاملا گیاهی

? بدون عوارض جانبی

موارد مصرف و فواید معجون فنجیوش

اسپرم زا

? افزایش تحرک اسپرم ها

? محافظت از اسپرم ها در برابر باکتری های واژن و فعالیت رادیکال های آزاد در بدن

? افزایش توان باروی

? تقویت قوای جنسی

? حل مشکلات نعوظ

? افزایش قوای عمومی بدن

? از بین بردن خستگی مزمن

? از بین بردن سرد مراجی

? حل مشکلات مربوط به زود انزالی

ترکیبات معجون فنجیوش

ترکیبات معجون فنیجوش کاملا گیاهی می باشد که با بهره گیری از طب سنتی انتخاب شده و در آزمایشگاه های تخصصی برای رسیدن به بهترین نتیجه با یک دیگر ترکیب شده اند. در ادامه با خواص هر یک از اجزای این معجون معجزه آسا بیش تر آشنا می شویم.

? خواص شقاقل برای تقویت قوای جنسی

شقاقل از سبزیجات ریشه ای و متعلق به خانواده هویج می باشد. ظاهری کاملا مشابه هویج دارد اما پوست آن کم رنگ تر است. شقاقل به هویج مازندارنی نیز معروف است و از روزگاران قدیم به منظور استفاده در غذاها و درمان بیماری ها به کار می رفت.

این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین و مواد معدنی مختلفی می باشد. اسید فولیک موجود در آن بیماری های قلبی را کاهش می دهد و مانع از شکستگی های استخوانی می باشد. برای بیماران کلیوی و افراد دارای اضافه وزن و سلولیت مصرف آن توصیه می شود. با توجه به بالا بودن مقدار ویتامین سی و نیاسین در آن، سیستم ایمنی بدن افزایش می یابد و باعث تقویت سیستم گوارشی، پوست و اعصاب می شود.

ریشه گیاه شقاقل طبیعت گرم و تر دارد. به همین دلیل باز کننده رگ های خونی بدن می باشد. باز شدن رگ های خونی باعث افزایش جریان خون در سراسر بدن به ویژه ناحیه تناسلی می گردد که می تواند مشکلات مربوط به نعوظ را حل کند.

به دلیل خاصیت گرم بودن، سردی و بی میلی را از بین می برد و افزایش دهنده میل جنسی می باشد. پتاسیم همراه با اسید چرب امگا 3 در گیاه شقاقل انرژی بدن را از بین می برد و دیگر احساس خستگی نمی کنید.

هم چنین خواص آنتی اکسیدانی آن، سراسر بدن را از فعالیت های مولکول های رادیکال آزاد محافظت می کند و از بروز سرطان و پیری زودرس جلوگیری می کند.

گیاه شقاقل در تقویت قوای جنسی مردان، زیاد کردن تعداد اسپرم ها و درمان ناباروری در مردان نقش مهمی دارد. خوردن ریشه شقاقل خام و شیر، نعوظ آور می باشد و ترکیب آن با دارچین، فلفل، زنجبیل و مقل ارزق در زیاد کردن اسپرم ها و رفع مشکلات جنسی بسیار کارآمد و موثر می باشد

? معجون فنجیوش و خواص هلیله

هلیله میوه درخت بلندی به همین نام می باشد. هلیله یک ترکیب طبیعی پر استفاده و پر خاصیت در طب سنتی می باشد و به همین دلیل به اکسیر جوانی مشهور شده است. میوه هلیله حاوی 32 تا 45 درصد تانن ، 18 نوع آمینو اسید مختلف و آنتی اکسیدان هایی مانند الاجیک اسید، گالیک اسید، چبولیک اسید، سلنیوم، ویتامین سی و ویتامین E می باشد.

هلیله حساسیت بدن به انسولین را افزایش می دهد و علاوه بر کنترل بیماری دیابت باعث افزایش سطح انرژی بدن می گردد. خستگی های متوالی یکی از عوامل سردی مزاج می باشد که با مصرف هلیله می توان آن را از بین برد.

آنتی اکسیدان های موجود در هلیله بدن را از سرطان و دیگر بیماری ها محافظت می کند. عصاره هلیله سیاه غلظت های گلوتانین ، سوپر اکسید دیسموتاز و دیگر انتی اکسیدان ها را در کبد و کلیه ها افزایش می دهد. مصرف آن برای مبارزه با استرس اکسیداتیوی مفید است و بدن را در برابر بیماری های ناشی از افزایش سن مانند سرطان پروستات محافظت می نماید.

این میوه های کوچک دارای خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی است که بدن را در مقابل حملات این موجودات ریز محافظت می کند. این فرآیند در افزایش سلامت رابطه جنسی و جلوگیری از بیماری های باکتریایی و قارچی در نواحی اندام تناسلی بسایر مفید می باشد.

هلیله دارای طبیعت گرم می باشد. سطح کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهد و منجر به افزایش جریان خون در بدن می گردد. علاوه بر این ترکیبات فعال موجود در هلیله در کاهش افسردگی مفید می باشد. مجموعه این عوامل باعث افزایش میل جنسی، تقویت قوای جنسی و حل مشکلات مربوط به نعوظ و زود انزالی می گردد. خیلی هم عجیب نیست عصاره این گیاه به نام اکسیر جوانی شناخته می شود.

? خواص تخم جرجیر ( تخم شاهی) برای تقویت قوای جنسی

شاهی از سبزی های پر خاصیت می باشد که علاوه بر داشتن ارزش غذایی بالا، در درمان بیماری ها نیز کاربرد دارد. از ریشه، برگ، ساقه و تخم شاهی در طب سنتی به عنوان دارو استفاده می شود. کشت آسانی دارد، سریع رشد می کند و به همین دلیل دسترسی به آن در سراسر ایران راحت و ارزان است. تخم شاهی دارای خاصیت چربی سوزی، تصفیه کنندگی خون، شیرافزایی، قاعدگی، مقوی، نیرو بخش و ادرار آور است. تخم شاهی به عنوان تخم تره تیزک، جر جیر و سپندان نیز شناخته می شود.

مصرف تخم شاهی باعث تقویت قوای جنسی می گردد. ویتامین های موجود در آن باعث عملکرد بهتر قلب و سیستم خون رسانی بدن می گردد. مصرف تخم شاهی میزان کلسترول و تری گلیسیرید خون را کاهش داده و از گرفتگی عروق بدن جلوگیری می کند.

گرفتگی عروق بدن و کاهش جریان خون، یکی از علل زیستی مشکلات نعوظ می باشد. باز شدن عروق، بهبود عملکرد قلب، کاهش فشار خون و افزایش جریان خون در سراسر بدن از جمله نواحی اطراف اندام تناسلی باعث از بین رفتن مشکلات انزال می گردد.

این محصول محرک قوای جنسی آقایان بوده و باعث افزایش شدید میل جنسی و بهبود تولید اسپرم میشود و هیچ عارضه جانبی ندارد و مزه خوبی هم داره البته مقدار مصرف در افراد با طبع گرم باید کمتر از سایر افراد باشد و یا با مصلحات خنک مصرف شود ولی واقعا درمان سرد مزاجی جنسی میباشد و قیمتش هم خیلی مناسبه وترکیبات کاملا گیاهی و سالم

هم چنین باید خاطر نشان کرد که طبیعت تخم شاهی گرم می باشد. در نتیجه سطح انرژی بدن را بالا می برد و از سردی جنسی جلوگیری می کند. تخم شاهی سرشار از مواد مغذی می باشد و مصرف آن باعث بهبود قوای جسمی بدن می گردد. احساس خستگی و سستی نیز یکی دیگر از عوامل بی میلی جنسی و مشکلات دیگر می باشد که با مصرف شاهی بهبود می یابد.

تخم شاهی سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد که بدن را از حمله رادیکال های آزاد و بروز سرطان جلوگیری می کند. سرطان پروستات یکی از رایج ترین سرطان ها در بین مردان می باشد که با افزایش سن علائم خود را بروز می دهد.

علاوه بر این طبق تحقیقات انجام شده، مصرف تخم شاهی اثربخشی بالایی بر تعداد و تحرک اسپرم مردان دارد که می تواند در داروهای مربوط به حل مشکلات بارداری موثر واقع شود.

? خواص عسل برای مردان

جایگاه عسل در طب سنتی بر همگان آشکار است. فرقی نمی کند شما چه مشکلی دارید، مصرف عسل می تواند به کمک شما بیاید. از حل مشکلات پوستی گرفته تا عفونت های مختلف، مصرف عسل طبیعی بسیار مفید می باشد.

با این که سطح کالری عسل در مقایسه با سایر مواد قندی 40 درصد کمتر می باشد اما انرژی بالایی دارد و مصرف متعادل آن بسیار مفید می باشد به گونه که بسیاری از ورزشکاران برای افزایش انرژی خود از عسل استفاده می کنند.

عسل سرشار از ویتامین های C,B1,B2,B3,B5,A و مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، آهن، روی، پتاسیم، منیزیم، سولفور، آهن و … می باشد.

ویتامین های گروه ب برای رفع استرس، تنظیم ترشح و آزاد سازی هورمون ها موثر هستند. ویتامین ب 3 گردش خون را بهبود می بخشد و باعث ترشح هورمون های جنسی می شود. سایر ویتامین های گروه ب با کاهش میزان پرولاکتین در بدن، میل جنسی را افزایش می دهد و باعث افزایش باروری در خانم ها می شود. این گروه ویتامینی برای افزایش اسپرم و حل مشکلات عدم باروری نیز مفید می باشند.

ویتامین C نیز عملکرد غد جنسی را بهبود می بخشد. باروری در خانم ها را افزایش می دهد. از اسپرم ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و باعث خروج راحت تر آن ها می شود.

روی موجود در عسل، حاوی مقادیر آنتی اکسیدانی بالایی می باشد و عملکرد صحیح غدد فوق کلیوی می گردد. وجود روی در بدن برای ترشح هورمون تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم ها لازم است. روی خستگی بدن را رفع می کند و موجب مقاومت جنسی می شود. هم چنین روی باعث حفاظت از باکتری های موجود در واژن می گردد.

ترکیب عسل با مواد مختلف به منظور تقویت اسپرم ها، حل مشکلات نعوظ، تقویت قوای بدن و افزایش قوای جنسی بسیار مفید می باشد.

روش مصرف معجون فنجیوش

? به منظور تقویت قوای جنسی، هر 12 ساعت به میزان یک قاشق چای خوری از معجون فنجیوش به همراه آب یا شیر میل گردد.

? در صورت بروز سردرد، تعداد وعده های مصرفی را افزایش و حجم آن را کاهش دهید.

? معجون فنجیوش را به دور از نور مستقیم و در دمای بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

عوارض جانبی مصرف معجون فنجیوش

معجون فنجیوش یک داروی کاملا گیاهی به منظور تقویت قوای جنسی و حل مشکلات مربوط به آن می باشد. در صورتی که طبق دستور و در دوز مشخص شده مصرف گردد مشکلی برای شخص مصرف کننده به وجود نخواهد آمد.

در صورت داشتن حساسیت به هر یک از اجزای این معجون، از ادامه مصرف آن بپرهیزید.