سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آنلاین لباس نوزادی دخترانه و پسرانه در فروشگاه فینگیلی

خرید لباس نوزاد یکی از مسائلی است که برای خانواده‌ها خصوصاً مادران دارای اهمیت زیادی است. از یک سو که با سلامتی کودک ارتباط بسیار مستقیمی دارد، از سوی دیگر هر مادری دوست دارد فرزندش بسیار زیبا بنظر برسد. در دورانی که بدن کودک بسیار حساس است. لباس نوزاد باید به گونه‌ای باشد که کار تعویض پوشک و لباس نیز بسیار آسان باشد. شما با دانستن چند نکته می‌توانید لباس‌های مناسبی را برای فرزندتان تهیه کنید.

سایز لباس نوزاد

قبل از خرید لباس برای نوزادتان باید از سایزبندی لبا‌س‌ها و نحوه‌ی خرید هر کدام آشنا باشید. سایز بندی لباس نوزاد عبارت است از دو صفر، صفر، یک، دو و سه است.

سایز دو صفر

در میان سایزهای مربوط به نوزادان سایز دو صفر کوچکترین سایز است. این سایز برای نوزادانی که کمتر از سه کیلوگرم باشند، مناسب است. اگر این سایز لباس را برای سیسمونی تهیه می‌کنید و مردد هستید، می‌توانید با توجه به سایز نوزادی خود و همسرتان بطور تقریبی پی ببرید. زیرا بطور معمولا سایز نوزادان مشابه سایز والدین است.سایز صفر

 

بطور کلی این سایز را برای نوزادانی از بدو تولد تا سه ماهگی آنها در نظر می‌گیرند. البته برخی نوزادان به سرعت رشد می‌کنند و ممکن است در پایان ماه دوم شما مجبور به تغییر سایز لباس نوزاد شوید.

 

سایز یک

سایز یک بطور استاندارد برای نوزادان سه تا شش ماه در نظر گرفته می‌شود.

سایز دو

سایز دو برای نوزادان شش تا https://fingilii.com/ نه ماهه طراحی شده است.

 

سایز سه

 

این سایز برای نوزادان در رده? نه ماهگی تا دوازده ماهگی تعریف شده است.
نکته‌ای که در هنگام خرید لباس نوزادی، نیاز است به آن توجه کنید این است که اگر فرزند شما نسبت به معمول درشت‌تر باشد؛ بهتر است یک سایز بزرگتر خریداری کنید. حتی اگر لباسی خریداری می‌کنید و از سایز آن مطمئن نیستید بهتر است یک سایز بزرگتر خریداری کنید. از آنجایی که کودکان به سرعت رشد می‌کنند به سرعت لباسی که خریداری کردید مناسب سایز فرزندتان خواهد شد.  لازم است که بگوییم به هیچ عنوان برای نوزاد خود لباس تنگ خریداری نکنید زیرا اینکار برای سلامتی فرزندتان خطرناک است.

 

تعداد لباس نوزاد

 

می‌توانید در خرید لباس سیسمونی از ست‌های لباس نوزادی تهیه کنید. بطور معمول از این دست لباس ها در جشن سیسمونی استفاده می‌شود. نکته‌ای که مهم است به آن اشاره کنیم یک توصیه است. توصیه می‌شود تعداد زیادی لباس خریداری نکنید. زیرا فرزند شما به سرعت رشد می‌کند و لباس برای فرزندتان کوچک می‌شود. بهتر است بسته به نیاز ماهانه خریداری کنید.

 

جنس پارچه نوزاد

 

لباس کودک باید نرم باشد. بسیاری از کارشناسان معتقدند لباس نوزاد باید تمام پنبه باشد. البته پارچه‌هایی که از ترکیب پنبه و الیاف دیگر باشد نیز برای نوزادان مناسب است. وقتی به لباس نوزا دست می‌زنید باید حس نرمی و لطافت را کاملاً حس کنید. هپی لند نامی آشنا و معتبر در زمینه‌ی لباس کودک، لباس‌هایی کاملا زیبا، لطیف و منطبق بر آخرین استاندارد‌های روز دنیا تولید می‌کند. هپی‌لند با برندی بنام ROOH در بازارهای جهانی محصولات خود را ارائه می‌کند.

 

نکات ایمنی مربوط به لباس نوزاد

 

لباس‌هایی که مجموعه هپی لند طراحی و تولید می‌کند کاملا منطبق بر اصول و استاندارد جهانی است. اما ممکن است در جشن سیسمونی لباسی را برای فرزندتان به عنوان هدیه بیاورند. بهتر است اگر در لباس مربوطه موارد زیر رعایت نشده بود. از پوشاندن آن به فرزند خود جداً خودداری کنید.

 

لباس دارای تزئینات

 

لباس نوزاد باید عاری از تزئیناتی باشد که امکان جدا شدن آن می‌رود. زیرا اگر به هر دلیلی آن تزئین از لباس نوزاد جدا شود. برحسبب طبیعت کودک که در پی شناخت دنیای پیرامون خود است. آن تزئین که می‌تواند گل یا عروسک کوچکی باشد را وارد دهان خود می‌کند.

 

لباس‌های بند دار https://fingilii.com/

 

برخی از لباس‌ها در بازار وجود دارد که دارای بندهایی بر روی کمر و گردنبند هستند. این بندها امکان خفگی را در نوزادان بالا میبرد به هیچ عنوان چنین لباس‌هایی را به تن نوزادتان نکنید.

 

نخستین کار بعد از خرید لباس فینگیلی

 

یکی از مواردی که کمتر به آن توجه میشود. نخستین کار مهم بعد از خرید است. بعد از خرید نخستین کاری که باید انجام دهید شستشوی لباس نوزاد است.

 

خرید اینترنتی لباس نوزاد

 

گسترش دغدغه‌ها در دنیای امروزی و کمبود وقت از یک سو در سوی دیگر گسترش بستر اینترنتی، امنیت درگاههای بانکی، پیشرفت و بهبود راههای ارتباطی و پستی و … باعث شده افراد بسیار زیادی به خرید اینترنتی روی بیاورند. از آنجایی که عموم فروشگاههای اینترنتی دارای اینماد هستند اعتماد سازی به فروشگاههای اینترنتی نیز بسیار  قابل توجه بوده است.