سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین قیمت دکوری روی میز کنسول جهیزیه

مقیاس را نیز در نظر بگیرید. برای یک دیوار بزرگ، با یک قطعه بزرگ یا گروه قطعات کوچکتر به سبک گالری، بزرگ شوید. برای دومی، تصاویر را خیلی از هم فاصله ندهید. 2 تا 4 اینچ بین اقلام معمولا بهترین به نظر می رسد.

7. نورپردازی خود را لایه بندی کنید هر اتاق باید سه نوع نورپردازی داشته باشد: محیط، که نور کلی را فراهم می کند و اغلب از وسایل سقفی می آید. وظیفه، که اغلب در یک جزیره آشپزخانه یا یک گوشه مطالعه یافت می شود. و لهجه، که بیشتر تزئینی است، مثلاً آثار هنری را برجسته می کند.

برای یک اتاق نشیمن، شما باید حداقل 3 وات (42 لومن) در هر فوت مربع داشته باشید. یک ترفند بصری که برینینگ به آن سوگند می خورد: استفاده از نورهای بالا. او می‌گوید: «قرار دادن یک چراغ قوطی یا مشعل در گوشه، سقف را درخشش می‌دهد و اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

https://www.housebeautiful.com/home-remodeling/diy-projects/g1242/quick-easy-home-decorating-ideas-0612/

8. فرش لنگر زیر پای مبلمان این قوانین اساسی را برای یک فرش منطقه رعایت کنید: برینینگ می گوید: «در یک اتاق نشیمن، هر چهار پایه مبل و صندلی در یک گروه مبلمان باید روی آن قرار گیرند؛ فرش باید محل نشستن را مشخص کند. او می افزاید: «حداقل، دو پایه جلویی مبل و صندلی ها باید روی آن قرار گیرند.

حتی اتاق‌های نشیمن با نسبت‌های کمتر از سخاوتمندانه معمولاً به یک  پرنده دکوری پتینه دکوری تلویزیون دکوری تلویزیون دیواری دکوری ترازوی عدالت دکوری تزیینی دیجی کالا دکوری تهران از کجا بخرم دکوری تنه درخت دکوری تو بوفه فرش 8 در 10 فوت یا یک فرش 9 در 12 فوت نیاز دارند تا به درستی محل نشیمن را در خود جای دهند. با اندازه فرش خیلی کوچک شوید و همه چیز خارج از مقیاس به نظر می رسد.

9. فراخوانی حرفه ای به Declutter
هر چه بیشتر در یک خانه زندگی کنید، در طول زمان کمتر شاهد این آشفتگی هستید. گاهی اوقات شما به یک جفت چشم تازه نیاز دارید. می‌توانید برای چند ساعت یک سازمان‌دهنده استخدام کنید (بسته به محل زندگی‌تان، انتظار می‌رود ساعتی 35 تا 150 دلار بپردازید) تا قفسه‌ها و کمدهای کتاب را بپردازد، قفسه‌ها و گنجه‌ها، که به گفته‌ی استیج‌رسان‌ها اغلب مملو از وسایلی است که باید دو برابر آن‌ها را نگه دارند.
Breining پیشنهاد می‌کند آنچه را که در قفسه‌هایتان است تا 50 درصد  دکوری تولد دکوری تعادلی دکوری ترب دکوری جدید دکوری جلو مبلی دکوریجات دکوری جدید منزل دکوری جدید خانه دکوری جدید داخل بوفه دکوری جاکفشی کم کنید. سپس پشته های افقی کتاب ها را در بین ردیف های عمودی مخلوط کنید و دکور را متقاطع کنید

https://www.thisoldhouse.com/21018464/11-foolproof-home-decorating-tips

استیج رسان های خانگی حرفه ای می دانند که چگونه نقاط قوت خانه شما را به نمایش بگذارند، عیوب آن را پنهان کنند، و آن را تقریبا برای همه جذاب کنند. ما با چندین حرفه ای در سراسر کشور صحبت دکوری ارزان در مشهد دکوری اتاق خواب دکوری ام دی اف دکوری ارزان در تهران دکوری اتاق کودک دکوری اپن آشپزخانه دکوری ایستاده دکوری انگور دکوری ارزان دکوری اپن دکوری برنز کردیم تا راهنمایی های آنها را برای تازه کردن اتاق های خانه خود بدون کاهش بودجه دریافت کنیم.

?

?

3. منطقه نشیمن: مطمئن شوید که مبل شما با صندلی شما صحبت می کند
تصویر چیدمان اتاق نشیمن
آرتور مانت
به یک لابی هتل خوب فکر کنید: مبلمان در گروه هایی چیده شده اند که دعوت به گفتگو می کنند. هنگامی که مبلمان را در اتاق نشیمن خود قرار می دهید، حس تعادل و صمیمیت مشابهی را هدف قرار دهید.

«محیط مکالمه‌ای که U شکل دارد، با یک مبل و دو صندلی روبه‌روی هم در هر انتهای میز قهوه‌خوری، یا H شکل، با یک مبل دقیقاً روبروی دو صندلی و یک میز قهوه‌خوری در وسط. میشل لین، بازیگر اهل دالاس می گوید ایده آل است.

یک اشتباه رایج که باید از آن اجتناب کنید: فشار دادن تمام مبلمان به دیوارها. او می‌گوید: «مردم این کار را انجام می‌دهند زیرا فکر می‌کنند اتاقشان بزرگ‌تر به نظر می‌رسد، اما در واقع، شناور کردن مبلمان از دیوارها باعث می‌شود اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد.

11 نکته برای تزئین خانه

1. آهنگ را در جلوی درب تنظیم کنید

اگر می‌خواهید خانه‌تان تاثیر اولیه‌ای بگذارد، درب ورودی را با رنگی جذاب و براق رنگ کنید. لارا آلن برت، بازیگر اهل نیوجرسی می گوید: «قرمز در بسیاری از فرهنگ ها رنگ خوش شانسی است. یک در قرمز در اوایل آمریکا به معنای خوش آمدگویی به مسافران خسته بود و در کلیساها نشان دهنده یک پناهگاه امن است.

به گفته کریستوفر برینینگ، بازیگر اهل سانفرانسیسکو، دو رنگ دیگر مورد توجه قرار گرفته اند: نارنجی و زرد. هر دو رنگ با شادی و گرما همراه هستند. یک چیزی که باید انجام شود: یک درب صفحه نمایش قدیمی. از شر آن خلاص شوید یا آن را با یک درب طوفانی با شیشه تمام قد جایگزین کنید که می توانید آن را برای یک پنل صفحه نمایش جدا کنید.

2. رنگ دیوارها را روشن و خنثی کنید

به رنگ هایی مانند بژ یا خاکستری بچسبید، به خصوص در طبقه اول، جایی که جریان مهم است. برینینگ می‌گوید: «شما می‌خواهید انتقال‌های سخت را به حداقل برسانید». دکوری برای میز تلویزیون دکوری برنجی دکوری بوفه دکوری به انگلیسی دکوری برای میز عسلی دکوری با وسایل دور ریختنی دکوری با دیوارهای خنثی بیشترین انعطاف را در دکوراسیون به شما می دهند و به شما امکان می دهند به راحتی لوازم جانبی خود را تغییر دهید.

4. اجازه دهید خورشید در آشپزخانه شما بدرخشد
لین می‌گوید: «وقتی صحبت از پرده‌های قدیمی و سنگین به میان می‌آید، پنجره‌های برهنه بهتر از یک پنجره زشت است. در حالت ایده‌آل، پانسمان‌های پنجره باید کاربردی و ظریف باشند: در نظر بگیرید که با پانل‌های تمام قد جفت شوند.

اگر اتاق شما زیاد آفتاب می گیرد، رنگ های روشن چوب دکوری برای روی جاکفشی دکوری با چوب بستنی دکوری پذیرایی دکوری پلی استر دکوری پشت تلویزیون دکوری پسرانه دکوری پروانه دکوری پایه برنز دکوری پیکو دکوری پیانو دکوری را انتخاب کنید که محو نشوند. توصیه شده ترین پارچه های سبک وزن برای پنل ها ترکیبی از پنبه، کتان و ابریشم هستند زیرا به خوبی آویزان می شوند.

5. حداقل یک آینه در هر اتاق آویزان کنید
برینینگ می‌گوید: «آینه‌ها می‌توانند فضا را روشن‌تر کنند زیرا نور را به اطراف اتاق می‌تابانند. اما قرار دادن یک نفر در نقطه اشتباه می تواند تقریباً به همان اندازه بد باشد که اصلاً آن را نداشته باشید.
آینه ها را روی دیوارها عمود بر پنجره ها قرار دهید، نه مستقیماً در مقابل آنها. آویزان کردن یک آینه درست در مقابل پنجره در واقع می تواند نور را مستقیماً به بیرون از پنجره منعکس کند.

?

6. آثار هنری را به دیوار خود مقیاس دهید
برینینگ می‌گوید: «چیزهای کمی مضحک‌تر از آویزان کردن آثار هنری کوچولو بسیار بلند روی دیوار وجود دارد. وسط یک عکس باید در سطح چشم آویزان شود. اگر یک نفر کوتاه قد و دیگری قد بلند است، قد او را میانگین بگیرید.

https://www.athome.com/