سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قرص چای سبز گرین تیدین (50 عددی) دینه

صابون جلبک اسپیرولینا

صابون اسپرولینا یکی از بهترین محصولات تولیدی در زمینه مراقبت های پوستی می باشد. اسپرولینا نوعی جلبک دریایی می باشد که به دلیل داشتن خواص بی شمار در تمامی زمینه های سلامتی توجه زیادی به آن می شود.

صابون جلبک اسپرولینا حاوی عصاره این جلبک دریایی به همراه روغن درخت چای، گل بابونه و گل همیشه بهار می باشد که باعث از بین رفتن جوش های پوستی، التهابات، خشکی و مشکلات مختلف مانند اگزما و پسوریازیس می گردد. استفاده مرتب از این صابون باعث درخشندگی، نرم و مرطوب شدن، جلوگیری از پیری و جوان شدن پوست شما می شود. با صابون جلبک اسپرولینا تا همیشه جوان خواهید ماند.

قرص چای سبز گرین تیدین (50 عددی) دینه

قرص لاغری گرین تیدین ( قرص چای سبز) محصول شرکت دارویی دینه و دارای مجوز سازمان بهداشت غذا و دارو می باشد. قرص لاغری گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز، زیره و شوید می باشد و علاوه بر کاهش وزن، تاثیر مثبتی در سلامت سیستم گوارشی و قلب و عروق بازی می کند. این دارو حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد مغذی و آنتی اکسیدان های مختلف می باشد که موجب تقویت سیستم ایمنی و کاهش خطر ابتلا به سرطان می گردد.

قرص ویگورمن (30 عددی)

قرص ویگورمن محصولی طبیعی از شرکت دارویی سیمرغ داروی عطار می باشد که در جهت درمان ناتوانایی های جنسی آقایان، افزایش میل جنسی، درمان اختلال نعوظ، افزایش تولید اسپرم، افزایش تولید طبیعی تستوسترون و کمک به رفع خستگی های جسمی و ذهنی آقایان بسیار موثر است.

این دارو حاوی عصاره جینسینگ، درخت جینکو بیلوبا و ال آرژینین می باشد. این مواد ترکیبات شناخته شده ای برای درمان مشکلات جنسی در طب سنتی و پزشکی مدرن هستند. به گونه ای که تحقیقات بسیاری بر روی آن انجام شده و در مکمل های مختلفی از آن ها استفاده می شود.

این ترکیبات در قرص ویگورمن باعث گشاد شدن رگ های خونی و درمان مشکلات نعوظ می شود که در بالا بردن کیفیت رابطه جنسی نقش مهمی دارد. بهبود پارامترهای دیگر مانند تعداد اسپرم، کیفیت و حرکت آن، خستگی و مشکلات روانی، افزایش تولید تستوسترون از سایر پیامدهای این محصول می باشد. و باعث شده قرص ویگورمن یک داروی اثرگذار در رفع مشکلات جنسی و تقویت قوای جنسی به شمار بیاید.

شربت معدل سودا (200 میلی لیتر) فراطب

شربت معدل سودا یک شربت گیاهی برای از بین بردن سودای اضافی بدن می باشد. سودا یکی از مزاج های 4 گانه طب سنتی می باشد که غلبه آن در بدن باعث بروز مشکلات گسترده ای در بدن می گردد. سودا سنگین بوده و زیادی آن در بدن به ویژه رگ ها رسوب کرده و باعث ایجاد بیماری های قلبی و عصبی می گردد.

شربت معدل سودا، با بهره گیری از خواص گل گاوزبان، بید مشک و گل سرخ تعدیل کننده سودا در بدن می باشد. این دارو کاملا گیاهی، بدون عوارض جانبی و از بهترین مواد اولیه تحت نظارت سازمان بهداشت غذا و دارو ساخته شده است. و به شما کمک می کند بدن سالم تری داشته باشید.