سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خواص سورنجان چیست؟

وقتی پا قوی ترین غضروف ساز طبیعی به سن می گذاریم بعضی از عضوهای بدن به تدریج شروع به ضعیف شدن می کنند ،در این شرایط نه تنها دردو شکستگی رخ می دهد کپسول گیاهی برای آرتروز بلکه بازسازی آن هم خیلی زمان می برد به همین علت مشکلات در همه ی عضو های بدن پخش می شود که یکی از مشکلات رایج درد در مفاصل و ماهیچه هاست .

تقویت غضروف زانو با نسخه طب سنتی

یک نوشیدنی طبیعی با ترکیبات خرید قرص آرسکا مفید برای عضروف ها ؛ این نوشیدنی مفاصل رباطها غضروف را بهبود می بخشد . درد ماهیچه ها و مفاصل در همه سنین بر اثر کپسول گیاهی آراپیس فاکتورهای مختلف مثل ورزش یا فعالیت های عوارض کپسول آراپیس فیزیکی رخ می دهد اگرچه در مورد ساییدگی و ضعف اندام صحبت کردیم اما هرچه سن بالاتر رود شدت آن بیشتر است. این نوع درد یکی از مشکل سازترین دردهاست خصوصاً درد در ناحیه زانو.

وقتی صحبت از درمان این درد ها می شود درمان ها معمولا موقتی است و چندی بعد دوباره بر می گردد که خیلی ملال آور است بنابراین نسخه های خانگی به شما شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب معرفی میکنیم.

تقویت غضروف زانو با دارچین و عسل

  • یک قاشق چ عسل ارگانیک
  • یک قاشق چ پودر دارچین
  • یک فنجان جو
  • یک فنجان آب خرید قرص آرسکا پرتقال طبیعی
  • دو فنجان آناناس خرد شده
  • 8انس بادام شیرین
  • 8انس آب

تنها به ورزشکاران و افراد مسن محدود نمی‌شود کپسول گیاهی برای آرتروز، اگرچه آن‌ها دو گروهی هستند که بیشتر از مشکلات مرتبط با این قسمت‌ها رنج می‌برند. عوارض کپسول آراپیس همان گونه که می‌دانید پیشگیری همواره بهتر از درمان است و این قوی ترین غضروف ساز طبیعی مساله برای همه ما صادق است.

آیا کپسول آراپیس تمامی بیماری های مربوط به مفاصل را درمان می کند؟

کپسول آراپیس چون یک گلوکوزامین صددرصد گیاهی با قدرت بسیار بالا است، لذا همه بیماری های مفاصل مانند ارتروز گردن، دیسک کمر، درد و ورم زانو، درد سیاتیک و کپسول گیاهی آراپیس روماتیسم های مفصلی را در کوتاه ترین زمان به بهترین نحو درمان می کند.

کپسول آراپیس از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

پونه، زیره، سورنجان، فلفل سیاه، شکر طبرزد

خواص سورنجان چیست؟

در طب سنتی و مقالات علمی برای گیاه سورنجان (Colchicum) خواص زیادی قائل شده اند که از این قبیل می باشد:

ضد التهاب مفصل، ضد روماتیسم، تقویت کننده قوای جنسی، آرامبخش، موثر در بیماری های مفصلی و …

طول درمان با کپسول مفاصل آراپیس چقدر است؟

با مصرف 8 الی 9 جعبه شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب از کپسول آراپیس می توانید به نتیجه ایده آل رسیده و بیماری خود را درمان کنید.

دو گروهی که معمولا بیشتر از دیگران از مشکلات مربوط به مفاصل رنج می برند، افراد مسن و ورزشکاران هستند. اگرچه دیگر افراد نیز بایستی با درپیش گرفتن روش های پیشگیری، از ابتلا به بیماری های مربوط به مفاصل جلوگیری نمایند. غضروف ها و مفاصل می توانند بر اثر مواردی مانند افزایش خرید قرص آرسکا سن، بیماری‌های انحطاطی (به عنوان مثال، آرتریت)، چاقی یا اضافه وزن، آسیب دیدگی‌ها، کپسول گیاهی آراپیس حرکات تکراری، ورزش بیش از اندازه، حمل اشیا سنگین و … آسیب ببینند. در این گونه موارد، احساس درد، تنش عضلانی و تورم ممکن فرد را از آسیب دیدگی مفاصل خود آگاه کند. قرص مفاصل اراپیس یک محصول کاملا گیاهی و بدون عوارض است که می تواند کپسول گیاهی برای آرتروز به طور کامل مشکلات ناشی از آسیب دیدگی و ضعف مفاصل و غضروف ها را برطرف کند.

با مد نظر قرار دادن برخی روش‌ها و درمان‌های خانگی می‌توانید از بهبود شرایط و تقویت غضروف‌ها و رباط‌ها اطمینان حاصل کنید. اما پیش از معرفی آن‌ها اندکی آشنایی بیشتر با این بافت‌ها اهمیت دارد.

ماست

این محصول لبنی که عوارض کپسول آراپیس به واسطه تخمیر باکتریایی شیر تولید می‌شود می‌تواند در برطرف کردن مشکلاتی که در قوی ترین غضروف ساز طبیعی غضروف یا رباط شکل گرفته اند کمک حال شما باشد.

ماست یکی از مواد غذایی اصلی کپسول گیاهی برای آرتروز در بسیاری از کشور‌های جهان است، که حاوی باکتری‌های مفید برای بدن انسان بوده و نیازی به بیان این نکته نیست که منبع خوبی برای کلسیم نیز محسوب می‌شود، که برای بهبود سلامت استخوانی یکی از مواد مغذی اصلی است.

ژلاتین

اگر در پی تقویت غضروف‌ها و رباط‌ها خود هستید، افزودن مواد غذایی لزج به رژیم غذایی که از نظر ظاهری شبیه به غضروف و رباط هستند، ایده خوبی است. یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه ژلاتین است.

ژلاتین سرشار از کلاژن است که مسئولیت ترمیم بافت ها، استخوان ها، تاندون‌ها و ... را بر عهده دارد. ژلاتین 10 اسید آمینه ضروری را ارائه می‌کند، در شرایطی که هیچ گونه چربی یا کلسترولی به بدن شما افزوده نمی‌شود.

همچنین، ژلاتین را می‌توانید شرکت داروسازی ارمغان سبز آراز طب با میوه‌ها ترکیب کرده خرید قرص آرسکا و با عطر و طعم‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید، اگرچه بهتر است همواره نمونه‌های فاقد رنگ‌های مصنوعی را انتخاب کرد. در ادامه دستورالعملی ساده برای استفاده هرچه قوی ترین غضروف ساز طبیعی بیشتر از ژلاتین ارائه شده است.

مواد تشکیل دهنده:

یک عدد موز

یک عدد پرتقال

دو قاشق کپسول گیاهی برای آرتروز غذاخوری ژلاتین بدون طعم (20 گرم)

دو قاشق غذاخوری آب (20 گرم)

دو قاشق غذاخوری عسل عوارض کپسول آراپیس (40 گرم)

روش تهیه:

آب پرتقال را گرفته و موز را به شکل پوره درآورید.

پوره موز را با عسل ترکیب کرده و کنار بگذارید.

ژلاتین را در آب حل کرده و با استفاده از روش بن ماری به آن حرارت دهید.

آب پرتقال را به آن اضافه کرده و مواد را با یکدیگر ترکیب کنید.

این ترکیب را درون قالب ریخته و به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید.

هنگام سرو، پوره موز و عسل را در یک بشقاب قرار داده و ژله را به همراه یک تکه پرتقال روی آن قرار دهید.

سویا

سویا در نقاط مختلف جهان به فروش می‌رسد و کاربرد‌های مختلفی دارد. دانه‌های سویا از تراکم بالای پروتئین برخوردار هستند و به شکل‌های مختلف مانند شیر، آرد، توفو و محصولات تخمیرشده قابل استفاده هستند. برای بهره‌مندی از تمام فواید سویا، توصیه کپسول گیاهی آراپیس می‌شود محصولات 100 درصد ارگانیک را انتخاب کنید.

گزنه

درمان خانگی که در ادامه به آن اشاره می‌شود به لطف محتوای منیزیم، پتاسیم، سیلیکون و کلروفیل خود برای تقویت غضروف‌ها و رباط‌ها کاربرد دارد. کپسول گیاهی برای آرتروز ترکیب این مواد مغذی به تقویت سلامت بافت‌های کپسول گیاهی آراپیس بدن شما کمک می‌کند.

مواد تشکیل دهنده:

سه قاشق غذاخوری برگ گزنه (80 گرم)

چهار فنجان آب (1 لیتر)

یک قاشق چایخوری آب لیمو (10 گرم)

دو قاشق غذاخوری عسل (40 گرم)