سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک مکمل 100 درصد گیاهی برای بزرگ کردن سینه

بزرگ کردن سینه، افزایش سایز سینه است. این ممکن است به طور طبیعی در ماموپلاسیا ظاهر شود یا ممکن است از طریق مداخله فعال مصنوعی رخ دهد. بسیاری از زنان سینه های خود را، که خصوصیات جنس ثانوی زن هستند، به عنوان مهم برای جذابیت جنسی خود، به عنوان نشانه ای از زنانه بودن که برای خود احساس خود اهمیت دارد، در نظر می گیرند. به همین علت، وقتی یک زن سینه های خود را در بعضی از احکام ضعیف می کند، ممکن است تصمیم بگیرد که در فعالیت هایی قرار بگیرد که قصد افزایش آنها را دارند.

روش های مورد استفاده در تلاش برای دستیابی به سینه های بزرگتر عبارتند از:

تقویت جراحی پستان، مانند با ایمپلنت های پستان یا انتقال چربی.

افزایش سینه های هورمونی، از طریق تجویز تجربی از عوامل هورمونی مانند استروژن. مکمل های گیاهی تقویت کننده سینه، قرص ها و سایر مواد خوراکی که حاوی گیاهان هستند، افزایش هورمونی سینه را افزایش می دهند.

افزایش مصرف انرژی غذایی با مصرف بیشتر و یا بیشتر غذاهای پر انرژی. با افزایش مصرف انرژی غذایی خود، بافت چربی بیشتری ایجاد می شود، بخشی از آن شامل بافت چربی در نزدیکی منطقه پستان است. مقدار بافت چربی که به سینه اضافه می شود، از فرد به فرد متفاوت است و توسط ژن KLF14 کنترل می شود. اصلاح اضافی ژن KLF14 می تواند سبب شود که حتی بیشتر از افزایش بافت چربی در سینه ها رخ دهد. تقویت مکانیکی پستان، از قبیل استفاده از سیستم تقویت سینه BRAVA و سیستم شکل دهی، یک پلاسمید خارجی بافت پستان خارجی موثر است. علامت گذاری به عنوان Eden Bust توسعه دهنده، روش متداول و جعلی به بازار عرضه شده است.

در مورد اینکه آیا میخواهید سینه های بزرگ، گرد و سفت و محکم بسوزانید، دارو برای بزرگ شدن سینه چیزی برای شرمساری وجود ندارد. برای بسیاری از سینه ها زیبایی را نشان می دهند و زنانه بودن زن را تقویت می کنند. با توجه به نفوذ هالیوود، بزرگتر بهتر است. این به این معنی توجه زیادی به مرد دارد، اگر هدف شما باشد.

اگر گزینه های جراحی فنجان چای شما نیستند و به کرم های شیمیایی پر از وعده های معجزه اعتقاد ندارند، برخی روش های باستانی و مدرن وجود دارد که اثبات شده اند که موثر هستند. اما هشدار داده شود که زمان، صبر و انسجام خواهد گرفت.

این هیچ تضمینی نیست که شما نتایج را مشاهده کنید و ممکن است به دلیل عوامل ارثی به خصوص زنان با سینه های کوچک کمک نکنید. اما، ارزش امتحان کردن است! در اینجا چند راه برای افزایش سینه به طور طبیعی وجود دارد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا زنان که کارهای سنگین انجام می دهند یا ساختمان بدن تمایل دارند سینه های کوچکتر داشته باشند؟ این به این دلیل است که سینه های شما عمدتا از چربی تشکیل شده و کوچک می شوند، زیرا سطح فعالیت شما افزایش می یابد. با این حال، تمرینات خاصی نظیر تغییرات فشاری، فشار دادن قفسه سینه و فشار بازوها می تواند سبب افزایش سینه های شما شود. تمرینات را هر روز برای 30 دقیقه انجام دهید و روغن بزرگ کننده سینه از مربی بدنسازی به دنبال هدایت باشید تا اطمینان حاصل شود که آنها به درستی انجام می دهند.

به غیر از بهبود کلی سلامت پستان، ماساژ باعث افزایش گردش خون و کشیدن بافت در داخل سینه می شود، به طوری که آنها به نظر می رسد بزرگ و محکم هستند. روغن را در کف دست خود قرار دهید و مالش دهید. حدود 15 دقیقه در یک حرکت دایره ای به داخل در می آیند. برای دریافت نتایج مثبت دو بار در روز برای چند ماه این کار را انجام دهید.

استفاده از سینه بند که بیش از حد کوچک یا بیش از حد بزرگ است می تواند سینه های شما را کوچک تر از آنچه که در واقع هستند قرار دهد. سینه ای که اجازه می دهد سینه شما بلند شود را بپوشانید. سینه بند های کم حجم نیز می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. روسری باید حمایت کنند و سینه ها را بلند نکنند، آنها را مسطح نکنند و یا به آنها اجازه ببخشند. شما می توانید برس های کمرنگ را انتخاب کنید تا افزایش سایز سینه با قرص توهم سینه های بزرگتر را نیز ایجاد کنید.

گفته شده است که به افزایش اندازه پستان گیاهی فیتواستروژن کمک می کند. Fenugreekهورمون های افزایش سینه مانند استروژن و پروژسترون را تحریک می کند. برای تهیه یک رب، ¼ فنجان پودر زغال اخته را با کمی آب مخلوط کنید. آن را اعمال کنید و آرام ماساژ دهید! بگذارید آن را برای 10 دقیقه بنشینیم و بعد بشوییم. این را دو بار در روز تکرار کنید. شما همچنین می توانید آن را به لوسیون بدن اضافه اضافه اضافه کنید روزانه اعمال کنید.

جهت تهیه کپسول افزایش سایز سینه ماکسی کرو به فروشگاه پاک تن طب به آدرس www.paktanteb.comمراجعه نمایید.