سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش وزن سریع و بدون عوارض

همانطور که اضافه وزن و چاقی بیش از حد فرد را دچار مشکلاتی می کند برای لاغری هم همین مسئله صادق است که فرد در اغلب اوقات دچار ضعف و بی حالی، احساس خستگی و گاهی باعث کم حوصلگی و عصبی شدن فرد می شود که باید با مصرف مواد غذایی طبیعی، مکمل ها و با داشتن یک برنامه مناسب غذایی این مسئله را پشت سر گذاشت. همچنین مشکل در انتخاب لباس و شیک پوشی، عدم زیبایی اندام و بسیاری موارد دیگر هستند که افراد لاغر را مجاب می کند تا به دنبال پودر چاقی و راهی برای افزایش وزن باشند.

هر داروی چاق کننده گیاهی اصل و سالم، معمولا یک معجون افزایش وزن یا یک پودر چاقی است که از انواع گیاهان مقوی و انرژی زا تشکیل می شود که با تجمع انرژی و افزایش جذب مواد غذایی در بدن، باعث افزایش وزن می شوند. پودر چاقی مسمن یکی از داروهای گیاهی تولید شده در شرکت داروسازی نیاک است که به شما برای افزایش وزن بدون عوارض و خطرات ناشی از مصرف پودرهای غیرمجاز و تقلبی خارجی کمک می کند. پودر چاق کننده مسمن، دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، داروی صد در صد سالم و طبیعی بوده و فاقد اثرات سو قرص‌های چاق کننده شیمیایی می‌باشد. داروهای چاق کننده غیراستاندارد حاوی مقادیر بالایی دگزامتازون می‌باشند که موجب بروز آسیب‌های شدید به بدن و به‌ویژه به کبد می‌گردند.

داروهای افزایش وزن معمولا به صورت پودر هستند (اگرچه گاهی اوقات به صورتهای دیگر مثل شربت، کپسول و قرص هم وجود دارند) و این موضوع باعث می شود که افراد نتوانند به محتویات پودرها اعتماد کنند.

بنابراین اگر دارای مشکل کمبود وزن هستید و می خواهید از یک محصول برای افزایش وزن خود استفاده نمایید:

1- سعی کنید از محصولات ایرانی استفاده نمایید. زیرا داروهای خارجی حتی با فرض واردات قانونی، دارای محصولات فیک و تقلبی متعددی در بازار هستند که تشخیص آن تنها با انجام آزمایش های متعدد امکان پذیر است.

2- در میان داروهای ایرانی تنها از محصولی استفاده نمایید که دارای مجوز های لازم از وزارت بهداشت است و توسط شرکت های داروسازی معتبر تولید گردیده است. پودرهای چاق کننده متفرقه که توسط عطاری ها ساخته و به فروش می رسند دارای ترکیباتی ناشناخته و گاها مضر و آلوده هستند و قابل اعتماد نمی باشند.

همچنین از آنجا که بعضی مواد خطرناک و آسیب زا مثل داروهای دگزامتازون و … اثر چاق کننده فوری دارند، بعضی پودرهای غیرمجاز که توسط افراد غیرمتخصص و بدون پروانه های بهداشتی تولید می شوند، حاوی اینگونه داروها هستند و باعث عوارضی همچون پوکی استخوان و مشکلات ناباروری و… می شوند که متاسفانه این موارد در بین پودرهای موجود در عطاری ها به وفور دیده می شود.

با توجه به موارد فوق، پاک تن طب پودر چاقی مسمن را که توسط شرکت داروسازی نیاک که از معتبرترین شرکت های داروسازی ایرانی است، به شما معرفی کرده و استفاده از این پودر مکمل چاقی را برای افزایش وزن و درمان لاغری مفرط توصیه می کند.

پودر چاق کننده مسمن مجموعه مناسبی از ترکیبات کاملا طبیعی و موثر را دارا می باشد که به علت وجود پودر ماءالجبن و مخلوط آن با پودر مغز بادام کوبیده و شکر سرخ و نشاسته می توان به عنوان بهترین ماده مقوی و چاق کننده استفاده نمود. این ترکیب اختصاصی باعث تقویت عمومی و افزایش نیروی بدن می شود بدون آنکه زیان های مصرف مکمل های سنتتیک و شیمیایی را داشته باشد.

پودر مسمن از چه ترکیباتی تشکیل شده است؟

پودر چاق کننده مسمن نیاک دارای مواد زیر است:

? مغز بادام

مغز بادام به دلیل دارا بودن مقادیر فراوانی پروتئین، نقش مهمی در افزایش توده های عضلانی بدن دارد. همچنین به دلیل دارا بودن آهن، در افزایش هموگلوبین و افزایش توان و رفع ضعف مفرط سودمند است.

? نارگیل

نارگیل یکی از مغذی ترین گیاهان است که بسیار مقوی و مغذی و چاق کننده است. قدرت چاق کنندگی نارگیل به حدی است که گاهی اوقات متخصصین تغذیه برای افزایش وزن، رژیم نارگیل را به افراد توصیه می کنند.

? پودر سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ بخش پروتئین دار تخم مرغ و چاق کننده است. پروتئین ها در بدن تبدیل به اسید آمینه های مختلف می شوند و این اسید آمینه ها دوباره در بدن برای ساخت پروتئین های تشکیل دهنده بافتها و عضلات بدن انسان به کار می روند. یکی از غذاهای روتین ورزشکاران و کسانی که به دنبال افزایش وزن و حجم عضلات و درمان لاغری هستند، سفیده تخم مرغ است.

? پودر آب پنیر (ماءالجبن)

پودر آب پنیر در طب سنتی ایران به عنوان یک داروی افزایش وزن و چاق کننده بسیار مهم شناخته شده است. اخیرا در کشورهای غربی نیز این موضوع مورد تایید قرار گرفته و تقریبا اکثریت قریب به اتفاق پودرهای بدنسازی و افزایش وزن حاوی پودر آب پنیر می باشند.

کاربرد پودر آب پنیر در محصولات افزایش وزن و معجون چاق کننده به حدی است که کلیه پودرهای چاق کننده را در دنیا با نام Whey (ترجمه انگلیسی پودر آب پنیر) می شناسند.

? نشاسته

تجزیه نشاسته قند ساده در بدن تولید می کند که این قندها سریعا تبدیل به انرژی شده و برای انجام کارهای روزانه بدن به مصرف می رسند.

در صورتی که قند کافی در بدن وجود نداشته باشد، بدن بناچار باید پروتئین های عضلات را تجزیه کرده و تبدیل به انرژی کند که این موضوع علاوه بر ضعف و بیحالی و درد عضلانی و بسیاری عوارض اینچنینی، منجر به لاغری می شود.

وجود نشاسته در این داروی چاق کننده باعث میشود که بدن از نشاسته برای انجام کارهای روتین روزانه استفاده کرده و پروتئین های ناشی از پودر آب پنیر، نارگیل، بادام و … را دربرای تولید عضلات و بافتهای جدید استفاده کند و نهایتا باعث افزایش وزن شود.

? شکر

شکر علاوه بر شیرین و خوش مزه کردن پودر مسمن نیاک، وظیفه کمکی برای تامین قند در کنار نشاسته را دارد.

مزایای مصرف پودر چاق کننده مسمن

? فاقد چربی اشباع

? بهترین داروی تقویتی

? چاق کننده و عضله ساز برای بدن‌سازان بدون هیچ عارضه و خطری

? سرشار از مواد پروتئینی و ویتامینی طبیعی

? اشتهاآور

? تقویت معده

? ترشح سودای طبیعی در معده

? ملین

روش مصرف پودر چاق کننده مسمن

دو قاشق از پودر را در یک لیوان آب ولرم یا شیر مخلوط کرده و روزی 3 بار میل شود.

موارد عدم مصرف پودر افزایش وزن مسمن

در بیماران دیابتی به دلیل وجود شکر و نشاسته مصرف نشود.

مواردی جهت اثرگذاری بیشتر پودر مسمن

? شربت مقوی معده، عصاره انیسون، شیر با نارگیل، شربت مفرح ابریشمی، کپسول خون‌ساز، بادکش نمودن و مالیدن روغن بادام شیرین به بدن پس از حمام در طول مصرف پودر چاق‌کننده مسمن مفید است.

? در طول مصرف پودر چاق‌کننده مسمن ناشتا با معده خالی استحمام نکنید.