سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اینترنتی قرص هزال در پاک تن طب

قرص لاغری هزال یک فرآورده 100% طبیعی و گیاهی است که بدون هیچ آسیبی، علاوه بر تناسب اندام شما به عنوان یک داروی تقویت کننده معده، کاهنده کلسترول و تری گلیسیرید نیز می تواند مصرف شود. همچنین قرص لاغری هزال برای افرادی که دارای کبد چرب نیز هستیکی از داروهای لاغری که امروزه بسیار رایج است و در دسته داروهای کم ضرر قرار دارد ، یک مهار کننده برگشت پذیر آنزیم لیپاز است که با برقراری پیوند با این آنزیم، آن را غیرفعال کرده بنابراین از هیدرولیز چربی تری گلیسرید به فرم قابل جذب (اسید چرب و مونوگلیسرید) جلوگیری می کند.

عوارض جانبی این دارو عبارتند از :

1مدفوع روغنی شکل ( چرب)

2.   بی اختیاری مدفوع

3.  تکرار اجابت مزاج

4.  نفخ شکم

5.  مصرف طولانی مدت آن سبب بروز سرطان کولون (روده بزرگ) می‌گردد

6عدم جذب ، ویتامینهای محلول در چربی  k , a , d , e و بتا کاروتن‌ها

دسته دیگری از قرص های لاغری در صورتی مصرف آن در چاقی مجاز است که فرد علائم سندرم متابولیک را داشته باشد که آن هم باعث بروزعلائمی مانند خستگی، تنگی نفس، درد معده، خواب آلودگی و دردهای عضلانی می شود.

دسته دیگر تا زمانی که مصرف شود روند کاهش وزن را سرعت می بخشد اما در صورت قطع دارو، عدم تحرک و عدم ارائه رژیم لاغری،  افزایش وزن آغاز و اثرات دارو خنثی می شود.

همچنین باید خاطر نشان کرد قرص های چربی سوز اغلب دارای کافئین و افدرین هستند که این مواد عوارض بسیار زیادی دارند این داروها سوخت و ساز بدن را بالا برده به دستگاه گوارش آسیب رسانده و باعث می شوند چربی وارد چرخه سوخت نشود. این داروها با از بین بردن چربی های سلولی به بدن آسیب می رساند. بی احتیاطی و نا آگاهانه مصرف کردن آنها باعث مشکلات قلبی عروقی و مرگ می شود.

اما...

هزال برخلاف داروهای شیمیایی لاغری، هیچ تاثیر سویی روی جذب مینرال ها و ویتامین ها ندارد.

به هیچ عنوان حالت مسهلی ندارد به همین دلیل مواد موثره و مفید خوراک ها دفع نمی شود و در نهایت برای جدار داخلی روده مضر نمی باشد.

با سوزاندن چربی کالری آزاد می کند به همین دلیل فرد احساس انرژی و نشاط در طول مصرف دارد.

باعث افزایش گردش خون در بدن می شود.

به دلیل ماهیت گیاهان به کار رفته در آن در رفع سستی و تنبلی معده و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید مفید می باشد.ند مفید می باشد.

هزال برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند کاملا مناسب است. در واقع باید گفت این فرآورده تنها موجب کاهش وزن نمی شود، بلکه گیاهان موجود در آن همزمان با کاهش وزن، پاکسازی های بسیار مفیدی را نیز برای بدن شما به همراه خواهند داشت.

شما به راحتی می توانید با رعایت قوانین ذکر شده 2 تا 5 کیلوگرم در ماه با توجه به شرایط روحی و جسمی کاهش داشته باشید. بطور معمول یک دوره 2 تا 3 ماه مصرف هزال می تواند در فرآیند کاهش وزن اثر چمشگیر و البته بدون آسیبی را برای شما به ارمغان آورد.توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از 4-5 کیلو وزن در ماه می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

هر روز از هزال استفاده کنید.

یک رژیم سالم با کاهش مصرف(نه قطع مصرف) مصحولات نشاسته ای، شیرینی ها و چربیها را انتخاب کنید.

30 دقیقه ورزش روزانه اثر بخشی دارو را افزایش می دهد.

استرس و فشارهای روحی روانی را به حداقل برسانید.

هزال در دو شکل ساشه و پودر ارائه می شود.

در نوع ساشه هر بسته هزال دارای 30 ساشه گرانولی 2.5 گرمی می باشد و ویژه رژیم های لاغری و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می باشد.

و در نوع پودر آن، شامل یک قوطی پودر هزال می باشد که ویژه ورزشکاران و به منظور چربی سوزی بدون عوارض فرآوری شده است. هر ساشه هزال حاوی زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق می‌باشد.

زنیان:

 زنیان میوه های خشک شده گیاه Trachyspermum copticum Lاز خانواده چتریان(Umbelliferae) است .

از زنیان به صورت خوراکی بعنوان ضد نفخ، ضد تهوع و خلط آور و به صورت موضعی در درمان دردهای روماتیسمی استفاده می گردد.

مقدار مصرف- میوه خشک زنیان را به مقدار 1-2 گرم سه و بار در روز به صورت دم کرده و روغن فرار آن را به مقدار 5/0 تا 2/0 میلی لیتر مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد استعمال در پزشکی گذشته - در طب گذشته از زنیان بعنوان مدر، ضد نفخ و ضد کرم استفاده می کرده اند.

آثار فارماکولوژیکی

خاصیت ضد کرمی زنیان مربوط به ترکیب تیمول آن می باشد و خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ آن مربوط به اسانس فرار است.

رازیانه :

رازیانه، میوه های خشک شده گیاه  Foeniculum Vulgare Millerاز خانواده(Apiaceae)است. از رازیانه به صورت خوراکی در درمان نفخ، سوء هاضمه و اسپاسم عضلات همچنین به عنوان خلط آور، مدر و افزایش دهنده شیر استفاده می شود. به صورت موضعی نیز بعنوان ضد میکروب (از جمله در درمان التهاب لثه) استفاده شده است. مقدار مصرف –5-2 گرم میوه رازیانه به صورت دم کرده

 

عوارض جانبی- رازیانه شیرین محرک و التهاب آور نبوده و نسبتاً غیرسمی می باشد. فنچون موجود در رازیانه تلخ اثر محرک موضعی داشته و ممکن است در برخی افراد موجب بروز حساسیت شود. همچنین اسانس رازیانه بیش از 1 میلی لیتر سبب التهاب ریه ها،‌ اختلالات تنفسی و تشنج می شود.

موارد احتیاط –قرار گرفتن آنیزآلدئید در معرض پرتو UVسبب پیدایش اشکال دی مر(Anision)و پلیمر گشته و بر سمیت اسانس افزوده خواهد شد. به طرز مشابهی آنه تول موجود در اسانس تحت اثر اشعه UVدی مریزه شده و ترکیب دی آنه تول را به وجود می آورد. این ترکیب از لحاظ رابطه ساختمان –فعالیت مشابه ماده استروژنیک بسترول بوده و بدین علت مصرف آن در افراد حامله ممنوع است. موارد استعمال در پزشکی گذشته- در طب گذشته رازیانه به عنوان ضدنفخ، مدر، دفع کننده سنگهای مجاری ادرای و افزایش دهنده شیر مورد استفاده قرار می گرفته است.

آثار فارماکولوژیکی

میوه های رازیانه دارای نوع اثر استروژنیک بوده و سبب افزایش وزن و چاقی می شود. میوه و اسانس رازیانه به دلیل دارا بودن آنه تول موجب کاهش یا توقف اسپاسم های دستگاه گوارش و تشدید ترشح شیرابه های گوارشی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت هضم می گردد. مجموعه این اعمال سبب رفع سوء هاضمه شده و به تبع آن برخی از بی خوابیها که در اثر اختلالات فیزیک دستگاه گوارش حادث شده اند؛ درمان می یابند. بررسیهای دقیق تر نشان داده اند که اثر آنتی اسپاسمودیک اسانس رازیانه از طریق مهار انقباضات ناشی از استیل کولین و هیستامین صورت می گیرد. عصاره‌ آبی به دست آمده از برگهای رازیانه قادر است فشار خون سرخرگی را بدون آنکه بر تعداد ضربانات قلب یا تنفس تأثیر داشته باشد، به طرز چشمگیری کاهش دهد.

مرزنگوش:

مرزنگوش، اندام هوایی خشک شده گیاه Origanum vulgare L.  از خانواده ی نعناع(Lamiaceae)است. مرزنگوش  به عنوان ضد نفخ، خلط آور، مسکن، مدر و در درمان ناراحتی های تنفسی (آسم) مصرف می گردد. همچنین برای آن آثر التیام دهنده و ضد عفونی کننده ذکر گردیده است.

مقدار مصرف –2 تا 4 گرم از اندام های هوایی گیاه به صورت دم کرده مصرف می شود. از طرفی اسانس گیاه به صورت موضعی استعمال می گردد.

موارد احتیاط –مرزنگوش وحشی نباید در زمان حاملگی استفاده شود. مصرف موضعی آن ممکن است باعث تحریک پوست گردد. اسانس این گاه نباید از راه خوارکی مورد استفاده قرار گیرد.

موارد استعمال در پزشکی گذشته –در طب گذشته از مرزنگوش در تسکین دل پیچه و دردهای مختلف به ویژه سردرد و کمردرد استفاده شده و برای آن اثر قاعده آور و مدر نیز قائل بوده اند .

آثار فارماکولوژیکی

تیمول و کارواکرول که معمولاً عمده ترین ترکیبات فنلی موجود در مرزنگوش وحشی می باشد دارای خواص ضد قارچ، ضد کرم و محرک پوستی قوی می باشند.

روغن فرار مرزنگوش وحشی اروپایی دارای خواص اسپاسمولیتیک، خلط آور، مدر وافزاینده ترشح صفرا توسط کبد می باشد.

اسید روزمارینیک یک ترکیب ضد التهاب غیر استروئیدی بوده و به صورت موضعی به عنوان مهار کننده ی التهاب به طور موثری التهاب لثه و تجمع پلاکت ها را در میمون هندی کاهش داده و اثر ضد باکتریایی برجسته ای دارد.

یک ترکیب آزمایش شده از عصاره گیاهان بوده که از طریق دفع موثر چربیها ، کاهش جذب قند ، کم کردن اشتها و محرک مکانیسم تجزیه چربیها در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد.

روزانه 2مرتبه هر مرتبه یک ساشه 2.5 گرمی در دهان ریخته با آب میل شود و بهتر است در طول روز دو تا سه لیوان عرق زیره نیز مصرف شود. جهت کاهش اشتها یک ساعت قبل از غذا میل شود.

 

نظرات مشتریان درمورد قرص لاغری هزال محصول سینافرآور

 

سلام من اشتهای خیلی زیادی دارم دوماه گذشته به سختی 4 کیلو کم کردم 75 کیلو بودم که 71 شدم. الان 4 روزه هزال رو با عرق زیره مصرف میکنم هیچ تمایلی به غذا ندارم فقط گاهی دمنوش یا میوه میخورم بر عکس قبل که یک لحظه هم سیر نبودم الان احساس گرسنگی ندارم. 2 کیلو کم کردم . عالیه

 

سلام ب دوستان گلم,من واقعا راضی هستم ازاین قرص,قبل ازاستفاده حدود یک ماه بود ازنفخ معده ویبوست واقعا رنج میبردم انواع واقسام قرصهای نفخ مصرف کردم فایده نداشت احساس میکردم دوبرابرشده وزنم ولی ی ماه هست استفاده کردم همه مشکلاتم حل شد وزنمم داره کم میشه احساس سبکی میکنم واقعا راضی هستم وپیشنهادمیکنم ب عزیانم ک استفاده کنن هیچ عوارضیم نداره فقط تودوره ماهیانه استفاده نکنین چوپ تشدید میکنه,باتشکر

 

سلام خواهرشوهر من استفاده کرد نزدیک 40 کیلو کم کرده

 

من برای خودم گرفتم بیست کیلو اضافه وزن دارم..وخیلی اشتهاتم کم شده. پنج روزه خریدم ..ولی خیلی قرص عالیه..واقعا ضداشتهاست...

 

من 4 دوره هزال استفاده کردم 20 کیلو وزن کم کردم خواستم اقدام به بارداری کنم آیا مصرف قرص را قطع کنم چند وقت بگذره مجاز به بارداری هستم لطفا راهنمایم کنید با تشکر از شما

 

من از هزال راضی بودم وقتی تا یک سال پیش استفاده میکردم همراه با ورزش 25 کیلو تو 8 ماه کم کردم ، ولی دوباره الان میخوام این محصول و داشته باشم ولی پیدا نمیکنم تو هیچ داروخانه ای، میشه راهنماییم کنید که از کجا میتونم پیدا کنم ممنون

 

استفاده از همولاکس بر روی لکه های پوستی و بهبود وضعیت دستگاه گوارش من و همچنین رفع خستگی ها اثر عالیی داشته است

 

با سلام از سایت داروی هزال را برای خواهرم سفارش دادم که از چاقی زیاد رنج میبردویک ماه استفاده کرد عالی بود میخوام دوباره براش سفارش بگیرم.ممنون از سایت

 

با سلام و تشکر از سایت خوبی که دارید من هزال را برای استفاده خودم گرفتم و چون مادرم از بیماری چربی خون بالا رنج می برد دو بسته را به ایشان دادم تا مصرف کنند ایشان مرتب یک بسته را مصرف کردند و هنگامی که نتایج آزمایش ماهانه شان را گرفتند به صورت باور نکردنی هم کلسترول و هم تری گلیسرید آنها به حد مجاز رسیده بود

 

 

در یک بازه ی زمانی یکماهه هزال را مصرف نمودم و 4 کیلوگرم کاهش وزن داشتم و عوارض جانبی خاصی نیز مشاهدم نشد ، اما در ماه دوم نتیجه ایی مشابه ماه اول در من ایجاد نشد.