سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کپسول آراپیس از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

دو گروهی که معمولا بیشتر از دیگران از مشکلات مربوط به مفاصل رنج می برند، افراد مسن و ورزشکاران هستند. اگرچه دیگر افراد نیز بایستی با درپیش گرفتن روش های پیشگیری، از ابتلا به بیماری های مربوط به مفاصل جلوگیری نمایند. غضروف ها و مفاصل می توانند کپسول اراپیس بر اثر مواردی مانند افزایش سن، بیماری‌های انحطاطی (به عنوان مثال، آرتریت)، چاقی یا اضافه وزن، آسیب دیدگی‌ها، حرکات تکراری، ورزش بیش از اندازه، حمل اشیا سنگین و … آسیب ببینند. در این گونه موارد، احساس درد، تنش عضلانی و تورم ممکن فرد را از آسیب دیدگی مفاصل خود آگاه کند. قرص مفاصل اراپیس یک محصول کاملا گیاهی و بدون عوارض است که می تواند به طور کامل مشکلات ناشی از آسیب دیدگی و ضعف مفاصل و غضروف ها را برطرف کند.

 

کپسول مفاصل آراپیس یک فرآورده کاملا گیاهی ساخته شده از ترکیبات پونه، زیره، سورنجان، فلفل سیاه و شکر طبرزد است که دارای اثرات قطعی مانند ساخت غضروف، ضد درد زانو، ضد درد گردن، ضد دیسک کمر، درمان تنگی کانال نخاع، درد سیاتیک و ورم مفاصل و کمک به درمان بیماری های مفاصل است.

 

اخیرا دیده شده عده ای سودجو توسط یک سامانه پیامکی، اقدام به فروش کپسول مفاصل آراپیس با قیمت 300 هزار تومان (برای 4 بسته 60 عددی) می کنند. توجه داشته باشید که قیمت مصوب سازمان غذا و دارو برای کپسول مفاصل آراپیس 40000 تومان است و فروش این محصول با هر قیمتی بالاتر از این رقم خلاف قانون می باشد. همچنین دوره کامل مصرف کپسول آراپیس 8 الی 9 کپسول اراپیس بسته می باشد که به دروغ توسط این افراد 4 بسته ذکر می شود و به دلیل کامل نشدن دوره درمان، نتیجه قابل قبولی توسط مصرف کننده مشاهده نمی شود. 

آیا کپسول آراپیس تمامی بیماری های مربوط به مفاصل را درمان می کند؟

کپسول آراپیس چون یک گلوکوزامین صددرصد گیاهی با قدرت بسیار بالا است، لذا همه بیماری های مفاصل مانند ارتروز گردن، دیسک کمر، درد و ورم زانو، درد سیاتیک و روماتیسم های مفصلی را در کوتاه ترین زمان به بهترین نحو درمان می کند.

کپسول آراپیس از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

پونه، زیره، سورنجان، فلفل سیاه، شکر طبرزد

خواص سورنجان چیست؟

در طب سنتی و مقالات علمی برای گیاه سورنجان (Colchicum) خواص زیادی قائل شده اند که از این قبیل می باشد:

ضد التهاب مفصل، ضد روماتیسم، تقویت کننده قوای جنسی، آرامبخش، موثر در بیماری های مفصلی و …

طول درمان با کپسول مفاصل آراپیس چقدر است؟

با مصرف 8 الی 9 جعبه از کپسول آراپیس می توانید به نتیجه ایده آل کپسول اراپیس رسیده و بیماری خود را درمان کنید.

آیا کپسول آراپیس اصل قابل تشخیص می باشد؟

بله. کپسول مفاصل آراپیس دارای هولوگرام مخصوصی بر روی درب جعبه به شکل زیر می باشد.

با بازکردن این هولوگرام، عبارت باطل شد در زیر آن قابل مشاهده است.

موارد منع مصرف کپسول آراپیس چیست؟

افراد با فشار خون بالا، زخم معده و تشنج باید تحت نظر پزشک مصرف کنند.

مکانیسم اثر کپسول غضروف ساز آراپیس چگونه است؟

با مصرف این دارو در ده روز اول زیاد شدن درد طبیی بوده و می توانید از پماد درد این شرکت استفاده کرده و بعد از ده روز درد مفاصل به صورت تدریجی آرام شده کپسول اراپیس و در نهایت از بین می رود.

میزان مصرف کپسول آراپیش چقدر است؟

بهترین روش میزان مصرف ، بعد از هر وعده غذا یک عدد همراه با یک لیوان آب می باشد. چنانچه با مصرف کپسول غضروف ساز آراپیس احساس بهبود کردید، مصرف کپسول مفاصل آراپیس را قطع نکنید و دوره مصرف کپسول آراپیس را کامل کنید تا غضروف سازی بطور کامل صورت گیرد.

نکته مهم

دوره مصرف کامل این محصول 8 الی 9 بسته است.