سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا قرص لاغری بدون عوارض وجود دارد؟

داروهای ضد چاقی یا داروهای کاهش وزن داروهای دارویی هستند که باعث کاهش یا کنترل وزن می شوند. این داروها با تغییر در اشتها یا جذب کالری بهترین قرص لاغری ، یکی از فرایندهای اساسی بدن انسان ، تنظیم وزن را تغییر می دهند. روشهای اصلی درمان برای افراد دارای اضافه وزن و چاقی رژیم غذایی و ورزش بدنی است.

تناسب اندام و بدن سازی رویاهای بهترین قرص لاغری ایده آل است که این روزها بیشتر افراد به ویژه جوانان به دنبال آن هستند. این رویای زیبا باعث شده است که بیشتر مردم از قرص های لاغری و مکمل های چربی استفاده کنند.

امروزه مشکل چاقی به یکی از قرص لاغری فلوردو معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

 

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

رژیم های نادرست و تصورات غلط می تواند افراد قرص لاغری فلوردو را به سمت وزن ایده آل سوق دهد. راه چاقی طولانی است که بتدریج چربی ها را در بدن جمع می کند و ما به ساده ترین راه ها برای خلاص شدن از شر آنها فکر می کنیم. از رژیم های لاغری سریع و چند روزه گرفته تا مصرف قرص و مکمل هایی که با آنها آشنا نیستیم و عوارض جانبی را نشان نمی دهد.

مطالعات بسیاری در مورد بسیاری از این داروها قطعاً انجام شده است. در Fit Shape ، ما سعی داریم مزایا و عوارض جانبی این نوع داروهای بدون نسخه را به شما اطلاع دهیم تا بتوانید قبل از مصرف ، اطلاعات کافی در مورد اثربخشی آنها را بدست آورید. این وظیفه شماست که در این مورد اطلاعاتی به ما بدهید و تصمیم بگیرید که آیا از این قرص ها استفاده کنید!

ادعا می شود که در سراسر داروهای ضد بارداری به شما در کاهش وزن کمک می کند یا حداقل کاهش وزن را آسان تر می کند.

در حال حاضر ایالات متحده توسط FDA بهترین قرص لاغری برای استفاده طولانی مدت تأیید شده است.با مهار لیپاز پانکراس ، جذب چربی روده را کاهش می دهد. داروی دوم، از طریق محاصره خاصی از سیستم اندوکانابینوئید کار می کند. از این دانش حاصل شده است که افراد سیگاری حشیش غالباً گرسنگی را تجربه می کنند ، که اغلب به آنها "مونس ها" گفته می شود. این تصویب در اروپا برای درمان چاقی بود اما به دلیل نگرانی از ایمنی در ایالات متحده یا کانادا تأیید نشده است.آژانس داروهای اروپا در اکتبر 2008 تعلیق فروش را توصیه کرد زیرا به نظر می رسد خطرات از مزایای آن بیشتر است. سیبوترامین ، که در مغز برای مهار غیرفعال کردن انتقال دهنده های عصبی عمل می کند ، در نتیجه کاهش اشتها به دلیل نگرانی های قلبی عروقی در اکتبر 2010 از بازارهای ایالات متحده و کانادا خارج شد.

به گفته یکی از محققان دانشگاه میشیگان، یک ساعت بیشتر خوابیدن در شب می تواند به فرد کمک کند که در عرض یک سال بیش از 14 پوند وزن کم کند، این تحقیق با گرفتن روزی 2500 کالری انجام شد. با این کار می توانید بدون زحمت کالری را تا 6% کالری کمتری دریافت کنید. نتایج برای هر فردی متفاوت است، اما خواب با روش دیگری کم می کند. شواهدی وجود دارند که خواب کم تر از 7 ساعت قرص لاغری فلوردو، اشتهای شما را افزایش می دهد و شما را شدیدا گرسنه می کند.

به گفته یکی از محققان دانشگاه میشیگان، یک ساعت بیشتر خوابیدن در شب می تواند به فرد کمک کند که در عرض یک سال بیش از 14 پوند وزن کم کند، این تحقیق با گرفتن روزی 2500 کالری انجام شد. با این کار می توانید بدون زحمت کالری را تا 6% کالری کمتری دریافت کنید. نتایج بهترین قرص لاغری برای هر فردی متفاوت است، اما خواب با روش دیگری کم می کند. شواهدی وجود دارند که خواب کم تر از 7 ساعت، اشتهای شما را افزایش می دهد و شما را شدیدا گرسنه می کند.

به دلیل عوارض جانبی احتمالی ، و شواهد محدود در مورد مزایای اندک در کاهش وزن به ویژه در کودکان و نوجوانان چاق ، توصیه می شود داروهای ضد چاقی فقط برای چاقی تجویز شوند در جایی که امید می رود فواید درمانی از آن بالاتر باشد. 

دلایل چاقی و اضافه وزن، شیوه اشتباه زندگی افراد است؛ که باعث بروز بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، فشار خون، کبد چرب، زانو درد و... می شود. اکثر افرادی که با اضافه وزن دست و پنجه نرم می کنند به طور خودسرانه به سراغ روش های پر طرفدار کاهش وزن مانند قرص لاغری، روش های کاهش وزن رژیم های قرص لاغری فلوردو سخت و عمل های جراح خطرناک می روند. بعضی از این روش شاید منجر به لاغری شوند اما عوارض و سختی های زیادی را به دنبال دارند.

انواع روش های لاغری و کاهش وزن

امروزه روش های بسیاری برای کاهش وزن ارائه شده است بهترین قرص لاغری که هر کدام مزایا و سختی های خاص خودش را دارد. اکثر افراد دارای اضافه وزن به دنبال راحت ترین و سریعترین روش می باشند تا در کوتاه ترین زمان به وزن ایده آل خود برسند. عمل های لاغری یکی از روش های گران و پر هزینه می باشد که علاوه بر هزینه های قبل از عمل و هزینه عمل، هزینه های زیادی بعد از عمل نیز دارد.